8. januar 2013

Australian Bodycare - parabene fri creme


En af mine julegaver i år var disse to skønne cremer fra Australian Bodycare, og da jeg har været rigtig glad for dem i løbet af de sidste par uger, synes jeg, I skulle høre lidt om dem.

Jeg har ikke af natur tør eller flaget hud, men eftersom jeg altid har lidt af urenheder, har jeg haft brugt nogle hårde og stærke cremer, som så har irriteret min hud voldsomt og tørret den ud. Heldigvis har jeg fundet frem til den magiske ingrediens, som jeg altid kigger efter i nye produkter, jeg skal købe: Tea Tree Oil. 
Kort sagt er tea tree oil en olie, der er super effektiv til at hele huden, den bruges bl.a. til sår, acne og kløe, og fås i alle mulige typer såsom shampoo og fugtgivende cremer. I løbet af de sidste par uger har jeg vekslet mellem 3 forskellige moistuerisers og denne Facial Cream fra Australian Bodycare har bestemt været den, der har fået min hud til at se bedst ud. Selv efter en enkelt påføring har den formået at få min hud til at være blød og se sund ud, hvorimod jeg ofte har oplevet af andre cremer skal påføres i et par dage for at opnå samme resultat. Den dæmper mine udbrud, hvis jeg har nogen, og den får min hud til at føles så frisk, som om en ren vind puster dig i hovedet.
For kun lidt over 100kr kan du købe disse to produkter i matas. De har også en masse andre produkter til både ansigt og hovedbund, og det er absolut nogle jeg vil ofre penge på at prøve, og hvis du -ligesom jeg- kæmper mod tør hud, acne, eller bare har lyst til at prøve en ny moistueriser i din vinter rutine, så kan jeg stærkt anbefale Australian Bodycare :)

_____________________
To sum it all up: A brilliant moistueriser that leaves my skin smooth and radiant, with it's tea tree oil to heal up any sores acne or dry skin may have caused me, this is my new favourite moistueriser!

1 kommentar:

  1. This sounds great...I love products :)) And using ones with no harmful ingredients in them is very important...super review doll! Thank you for the sweet comment...you do know that you are just as beautiful as I am ;) It's true!! xx

    SvarSlet

Tak for at læse med!