17. januar 2013

“There was nothing I wanted to be.” Norwegian Wood

Jeg er i vildrede for tiden. Hvad vil jeg arbejde med resten af mit liv, hvad brænder jeg virkelig for, hvad er jeg god til? Jeg har uro i mit hjerte, for disse spørgsmål fylder mig 80% af tiden. Det er svært, at træffe beslutningen om hvad man gerne vil uddanne sig til. Jeg vil så nødigt træffe den forkerte beslutning og ende med at skifte. Som om jeg ikke tænker dobbelt så meget som den gennemsnitlige person i forvejen; min hjerne og hjerte kører på højtryk, og det tager alt inspirationen fra mig.

Skal jeg vælge noget teknisk indenfor mediebranchen, som jeg altid har troet, jeg ville?
Er det mennesker jeg brænder for at arbejde med, i såfald unge eller gamle?
Mon jeg skal gøre min hobby med design, grafik og indretning til noget professionelt?

Jeg er lidt for tilfreds med bare at være Nanna - hende der dagdrømmer.

__________________________________
I'm lost, hopeless and in lack of inspiration. What do I want to do for the rest of my life, what is my passion, what am I good at? My heart and brain is in turmoil at the moment. I don't know which education to choose. I'm a little too happy with just being Nanna - the girl who dream her day away.

2 kommentarer:

  1. Kære Nanna
    Jeg elsker at se dine billeder og jeg tror virkelig at det er den vej du skal gå ;)

    SvarSlet
  2. Follow your heart...go and do the thing you couldn't bare being taken away from you & then you will know ;) It's never too late or early to start something xx

    SvarSlet

Tak for at læse med!