9. maj 2018

10 HVERDAGS GLÆDER




Mens jeg sidder her i maj månedens fineste solskinsvejr med mega øm bækken og hævede ben på størrelse med elefant ankler, tænkte jeg, ‘hvilket bedre tidspunkt at fokusere på de små hverdags glæder?’  Så her kommer 10 af mine seneste glæder.

1 :: Solskin. Solens stråler tidligt morgen, de lune eftermiddage og de afsluttende solstråler, der altid gør at dagen ender med det mest magiske udseende. Humøret står bare ligeså højt på himlen som selve solen. 

2 :: Lidl's hindbær is med chokolade stykker (vegansk, naturligvis). Orh, den er bare m-u-m-s!


3 :: Martin og jeg opdagede en 5km gåtur gennem skov og marker, og det er min nye absolutte yndlings tidsfordriv.

4 :: At bevidne min søster i hendes rolle som mor, for ikke at nævne min niece Ivy! De to er bare soulmates, og jeg er så glad for at være en del af dem. 

5 :: Anemonerne der tittede frem for ikke så længe siden. Hvert forår plejede jeg at ringe til min mormor for at lade hende vide, at nu var skovbunden dækket af et blødt lag af anemoner. Det føltes som om, at hun stadig er her på den måde 🌸



6 :: The fact, at vi endelig har skrevet under og købt hus!!! Meget mere om det senere!

7 :: Oskars kærlighed til vandet - vi får så meget glæde ud af at se ham springe frem og tilbage i vandet og ivrigt svømme ud efter de grene og sten, vi kaster. 

8 :: Koldskål med kammerjunker. Jeg laver den lækreste koldskål, uden tvivl en sommervejrs-favorit.


9 :: Aftensamtaler med min far. Det er så hyggeligt at bo i samme hus som ham, og jeg nyder sådan vores snakke over nyhederne, inden vi går i seng. 

10 :: Selvfølgelig, sidst men ikke mindst! Masser af baby spark. Især hver gang Martin mærker dem, eller da min mor mærkede hans cirkus kunstner inde i maven ❤️ 

Hvad har gjort dig glad på det seneste? Det er virkelig, de små ting der tæller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at læse med!